joi, 10 noiembrie 2011

Biscuiti cu levantica / lavender cookies



Ador mirosul de levantica si-mi place la nebunie ceaiul din florile acestei plante minunate, dar acum am descoperit biscuitii cu levantica si ma declar cel mai mare fan al lor! Un pahar de lapte caldut si 2 biscuiti inimosi cu levantica, aromati si delicati reprezinta drumul cel mai sigur catre un vis frumos ;)extrem de usor de preparat si mult prea usor de devorat acesti biscuiti urca in topul preferintelor mele ;)ingrediente: 1 cup faina, 1/3 cup zahar fin, 1/3 cup unt rece, nesarat,...articol complet

Un comentariu:

  1. va rog sa stergeti toate retetele preluate de pe blogul meu! retetele au fost preluate fara acordul meu, drept urmare reprezinta o contraventie conform legii nr 8/1996 privind drepturile de autor! Va rog sa eliminati continutul preluat de pe blogul meu!

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate