sâmbătă, 26 noiembrie 2011

Florin Salam - Am nevoie de dragostea ta



De cate ori ne despartim
Si nu esti langa mine
De-atatea ori eu ma gandesc
Iubito, doar la tine

Am nevoie de dragostea ta
Mai mult ca niciodata
Langa tine inimioara mea
O viata ar vrea sa bata

Florin Salam, impreuna cu Don Genove si Susanu
Dedica aceasta melodie pentru toti indragostitii

In mintea mea vei fi mereu,
Cat vei fi de departe
Si fara tine-mi este greu
Ca timpul ne desparte

Hai Genove, tataaaa
Mi-e dor de tine, minut dupa minut
Pe zi ce trece parca te iubesc din ce in ce mai mult
Mereu, mereu de tine imi pasa numai si numai
Eu nici mie nu-mi vine sa cred ca te iert
Dar mai bine indur decat sa te pierd
Zilele mele parca sunt cerul Si noptile pustii
Tu nu mai vii, ce faci cu viata mea nici tu nu stii
Am nevoie de tine, de mangaierea ta
Cine-mi alina durearea grea daca inima ta nu ma mai vrea ?


Hai Susane cu sistemul
Haide o zi daca poti
Sa te pui in locul meu
Poate ai sa intelegi
Si-ai sa vezi cat mi-e de greu
Dorul de tine m-apasa
Si te porti mereu in gand
M-am obisnuit cu tine
Te rog nu ma fa sa plang
Orice mi-ai face
N-am curajul sa te cert
Orice mi-ai zice
Totdeauna am sa te iert
Acum poate ca-ti este greu sa crezi
Intoarce-te pana nu ai sa pierzi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate