sâmbătă, 26 noiembrie 2011

Florin Salam - Am relatii peste tot



Ma dau la televizorrrrrrrr...
K pe`un mare infractorrrrrrr...
Dar n`au nimick la dosareeeeeee..
K am afaceri legaleeeeee.


Am relatzii peste tottttttttt...
Sunt shef declar mafiottttt..
Gaborii n`au nici o probaaaaa...
K`s din lumea interlopaaaaaaaaaa.


Procurorii s`au juratttttt...
Sa ma vada arestattttttt..
Telefonu` mi`l ascultaaaaaaaa..
Poate`poate ma infundaaaaaaa.


Am relatzii peste tottttttttt...
Sunt shef declar mafiottttt..
Gaborii n`au nici o probaaaaa...
K`s din lumea interlopaaaaaaaaaa.

Ei ma cauta prin tzaraaaaaa...
Eu imi fack viatza p`afaraaaa...
Cauta probe cu tonaaaaaaa...
Eu ma plimb prin Barcelona.

Am relatzii peste tottttttttt...
Sunt shef declar mafiottttt..
Gaborii n`au nici o probaaaaa...
K`s din lumea interlopaaaaaaaaaa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate