luni, 28 noiembrie 2011

Florin Salam - Beau plangand de suparare




Beau plangand des-dimineata
Ca m-am saturat de viata
Ca nu am pe nimenea
Ce foc e in inima mea


Beau plangand des-dimineata
Ca m-am saturat de viata
Si nu-mi crede nimenea
Ce foc e in inima mea


Ce soarta grea Doamne mi-ai dat
Sa fiu numai suparat
Doamne rau la nimeni n-am facut
De-aia beau mereu si plang
Ia-ma de pe acest pamant


Ce soarta grea Doamne mi-ai dat
Sa fiu numai suparat
Doamne rau la nimeni n-am facut
De-aia beau si de-aia plang
Ia-ma de pe acest pamant


Stiu ca n-as vrea sa mai traiesc
Dar am copiii sa mi-i cresc
Traiesc pentru fata mea
Sa nu duca viata grea


Stiu ca n-as vrea sa mai traiesc
Dar am copiii sa mi-i cresc
Traiesc pentru baiatul meu
Sa nu traga ce-am tras eu


Si daca o fi sa mor ca maine
Fetita mea cu-i ramane, Doamne
Cui ramane al meu baiat
El ramane suparat si de nimeni ajutat


Si daca o fi sa mor ca maine
Fetita mea cu-i ramane, Doamne
Cui ramane al meu baiat
El ramane suparat si de nimeni ajutat
Of mai Doamne, Of mai Doamne.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate