luni, 28 noiembrie 2011

Florin Salam - Cap si pajura




Cap si pajura, cap si pajura

Am fost si vom fi o legenda vie
Am trecut prin multe dar lumea nu stie
Am stiut in viata cum sa ne impunem
Si in varful piramidei sa ramanem

Suntem frati buni si nimic nu ne dezleaga
Impreuna suntem o inima-n treaga
Forta si onoarea, apa si pamantul
Si nimeni din lume nu ne intoarce cuvantu

Cap si pajura
Noi suntem banul si stema
Cati au incercat
Nu ne-au daramat emblema
Si numele nostru
Are greutate
Si mereu in viata
Am fost frate pentru frate

Imi aduc aminte cand te luai de mine
Cand judecam lumea
Spunea-i ca nu-i bine
Acum esti de-acord cu parerea mea
Vezi cu ichii tai
Cat este lumea de rea

Vezi cum te feresti ca e rautate
Ca tu esti acasa si eu sunt departe
Si lumea profita crede ca nu tine
Ca nu e si fratele tau langa tine

Mult numai dureaza si-o sa fie bine
Vreau cu nerbadare sa fiu langa tine
Sa ne facem treaba cu ambitie
La noi sa ramana cap de linie

Pentru cine crede ca ne-am speriat
Sa asculte bine sa bage la cap
Sunt doar 2 variante pentru voi
Ori faceti ca noi, ori faceti ca noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate