luni, 28 noiembrie 2011

Florin Salam - Cata fericire



Oricate necazuri ar trage la mine
Peste toate trec daca te am pe tine
Tu, tu esti viata mea
daaaa ...
Langa tine uit necazurile toate
Tu imi dai putere sa merg mai departe
Tu, cu iubirea ta ..

Cata fericire mi-aduci tu iubire
N-am nevoie de nimic cand am dragostea ta
Nu vreau de la tine decat o privire
Cata iubire ai adus in inima mea {bis}

Ma intreb iubire cum faci tu sa fie
Fiecare zi, motiv de bucurie
Tu, tu esti viata mea
daaa...
Si e asa frumoasa viata langa tine
Dar mi-e teama c-ai sa uiti de mine
Nu, nu as suporta

Cata fericire mi-aduci tu iubire
N-am nevoie de nimic cand am dragostea ta
Nu vreau de la tine decat o privire
Cata iubire ai adus in inima mea

Oricate necazuri ar trage la mine
Peste toate trec daca te am pe tine
Tu, tu esti viata mea
daaaa ...
Langa tine uit necazurile toate
Tu imi dai putere sa merg mai departe
Tu, cu iubirea ta ..

Cata fericire mi-aduci tu iubire
N-am nevoie de nimic cand am dragostea ta
Nu vreau de la tine decat o privire
Cata iubire ai adus in inima mea {bis}

Cata fericire mi-aduci tu iubire
N-am nevoie de nimic cand am dragostea ta
Nu vreau de la tine decat o privire
Cata iubire ai adus in inima mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate