luni, 28 noiembrie 2011

Florin Salam - Ce mi-a facut iubirea ta



Ce soarta
Soarta blestemata am avut
De tanar sa sufar mult
Ce iubire am pierdut
Cum nici eu n-as fi crezut

Ce soarta
Soarta blestemata am avut
De tanar sa sufar mult
Ce iubire am pierdut
Cum nici eu n-as fi crezut
Ooooo poate dumnezeu asa a vrut

Ce mi-a facut iubirea ta
Mi-a luat jumate din viata mea
Si sunt strain ca pasarea
Si nu mai am pe nimenea
Plange Doamne si mama mea

Ce mi-a facut iubirea ta
Mi-a luat jumate din viata mea
Cand sunt strain ca pasarea
Si nu mai am pe nimenea
Plange Doamne si mama mea

Ooof doamneee
Pe tine nu pot sa fiu suparat
Pentru ce m-i s-a intamplat
Asa mi-a fost mie dat
Sa-mi traiesc viata suparat

Ooof doamneee
Pe tine nu pot sa fiu suparat
Pentru ce m-i s-a intamplat
Asa mi-a fost mie dat
Sa-mi traiesc viata suparat
Sa-mi traiesc viata suparat

Ce mi-a facut iubirea ta
Mi-a luat jumate din viata mea
Si sunt strain ca pasarea
Si nu mai am pe nimenea
Plange Doamne si mama mea

Ce mi-a facut iubirea ta
Mi-a luat jumate din viata mea
Cand sunt strain ca pasarea
Si nu mai am pe nimenea
Plange Doamne si mama mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate