luni, 28 noiembrie 2011

Florin Salam - Chiar si vagabont daca ai fi



In jurul tau este numai lume rea
care vrea sa ne desparta
si sunt impotriva mea
vei auzi numai vorbe rele despre mine
cum ca as fi vagabont
si nu merit de tine

chiar si vagabont daca ai fi
la fel eu te-as iubi
cu aceeasi inima si cu aceeasi
patima

Cine ar putea mie sa imi dovedeasca unde scrie ca un vagabont
nu are voie sa iubeasca
si vagabont de-as fi
las lumea sa vorbeasca
si inima mea are voie sa vorbeasca

Chiar si vagabont daca ai fi
la fel eu te-as iubi
cu aceeasi inima si cu aceeasi
patima

In jurul tau este numai lume rea
care vrea sa ne desparta
si sunt impotriva mea
si vagabont de-as fi
las lumea sa vorbeasca
si inima mea are voie sa vorbeasca

Chiar si vagabont daca ai fi
la fel eu te-as iubi
cu aceeasi inima si cu aceeasi
patima.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate