luni, 28 noiembrie 2011

Florin Salam - Citesc biblia si plang



Citesc biblia si plang
Spune mi Doamne
Spune mi cand
O sa fie si la mine
Putin rau
Si mai mult bine...

Cine ieri m`a dusmanit astazi ma iubeste
Bate la usha mea si se milogeste
K`au vazut k`mi merge bine
Si se dau pe langa mine park as fii miere de albine

Dumnezeu knd m`am nascut mi`a spus
K o sa`mi dea de sus
Mult noroc si bani cu furca sa`i intorc
Sa am putina rabdare
K`mi trimite o ursitoare
Sa`ma urseasca de bine
Sa stea norocul la mine

E adevar adevarat
Dumnezeu nu m`a lasat
Norocul mi`a trimis
Cum mi`a promis

Cine ieri m`a dusmanit astazi ma iubeste
Bate la usha mea si se milogeste
K`au vazut k`mi merge bine
Si se dau pe langa mine park as fii miere de albine

Multi au castigat pe urma mea
Nimeni nu ma credea
Si banii mei mergeau in buzunar la ei
Roata vietii s`a schimbat
Am iertat da` n`am uitat
Daca n`ar fi Dumnezeu
Le`as face la fel si eu

E adevar adevarat
Dumnezeu nu m`a lasat
Norocul mi`a trimis
Cum mi`a promis

Cine ieri m`a dusmanit astazi ma iubeste
Bate la usha mea si se milogeste
K`au vazut k`mi merge bine
Si se dau pe langa mine park as fii miere de albine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate