luni, 28 noiembrie 2011

Florin Salam - De ce sa pleci iubirea mea



de ce sa pleci cand mi este greu
de ce sa pleci iubire
ca eu iti cer dragostea ta
nu mi da nefericire

iubirea mea
te rog acum
vino , intoarce te din drum
de ce sa pleci nu ma lasa
te rog priveste in urma ta

de ce sa pleci cand mi este greu
de ce sa pleci iubire
ca eu iti cer dragostea ta
nu mi da nefericire

eu cand iti zic cat e iubesc
sa stii k nu zic pervers
si sunt sigur k nu ai uitat
iubirea ce nu a legat

de ce sa pleci cand mi este greu
de ce sa pleci iubire
ca eu iti cer dragostea ta
nu mi da nefericire

iubirea mea
te rog acum
vino , intoarce te din drum
de ce sa pleci nu ma lasa
te rog priveste in urma ta

eu cand iti zic cat e iubesc
sa stii k nu zic pervers
si sunt sigur k nu ai uitat
iubirea ce nu a legat

de ce sa pleci cand mi este greu
de ce sa pleci iubire
ca eu iti cer dragostea ta
nu mi da nefericire

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate