luni, 28 noiembrie 2011

Florin Salam - Din milioane de oameni



Poate n`am fost amarat
Dar candva am fost necajit
Am oftat si am tacut
Sperantsa nu mi-am pierdut

Dumnezeu m-a incercat
Sa vada cum sunt la greu
Dar eu nu l-am suparat
Si-a simtsit sufletul meu

Din milioane de oameni
Dumnezeu m-a ales
Sa fiu ceea ce sunt
Mare rabdare am avut
Shi in sfarsit
Tot Dumnezeu m-a facut fericit

Doresc la toata lumea
Sa aibe soarta ca a mea
Astazi eu sunt fericit ooo
Visul mi sa implinit

La omul cu suflet mare
Dumnezeu ii da valoare
Cand vrea cu tine Stapanu
Te face numaru unu....

Din milioane de oameni
Dumnezeu m-a ales
Sa fiu ceea ce sunt
Mare rabdare am avut
Shi in sfarsit
Tot Dumnezeu m-a facut fericit

Poate n`am fost amarat
Dar candva am fost necajit
Am oftat shi am tacut
Sperantsa nu mi-am pierdut

Dumnezeu m-a incercat
Sa vada cum sunt la greu
Dar eu nu l-am suparat
Si-a simtsit sufletul meu

Din milioane de oameni
Dumnezeu m-a ales
Sa fiu ceea ce sunt
Mare rabdare am avut
Shi in sfarsit
Tot Dumnezeu m-a facut fericit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate