luni, 28 noiembrie 2011

Florin Salam - Esti comoara mea



Sunt cel mai norocos din lume,
Ca te-am intalnit pe tine,
Eu iti dau inima mea
Sa fii jumatatea mea.

Tu esti comoara mea, vei fi toata viata
Nimic pe-acest pamant, ca tine nu-i mai scump
Nici toti banii din lume, nu-i mai de pret ca tine
Si maine de-as muri eu tot te voi iubi
Viata mea...

Tu esti totul pentru mine, cat as face pentru tine,
Necazuri si bucurii am cu cine le-mparti,oooo
Tu esti totul pentru mine, cat as face pentru tine
Necazuri si bucurii am cu cine le-mparti viata mea, viata mea...

Tu esti comoara mea, vei fi toata viata
Nimic pe acest pamant, ca tine nu-i mai scump,
Nici toti banii din lume, nu-i mai de pret ca tine
Si maine de'as muri eu tot te voi iubi
Viata mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate