luni, 28 noiembrie 2011

Florin Salam - Fata ce frumoasa esti



fata ce frumoasa esti
si cand plangi
si cand zambesti
si ma jur pe viata mea
k nu mai vreau pe`altcineva


fata ce frumoasa esti
si cand plangi
si cand zambesti
si ma jur pe viata mea
k nu mai vreau pe`altcineva


iti dau gratis inimioara mea
nu vreau nici un ban pe ea..
iti dau gratis sufletelul meu
fara sa platesti vreu`n leu


iti dau gratis inimioara mea
nu vreau nici un ban pe ea..
iti dau gratis sufletelul meu
fara sa platesti vreu`n leu

nici janau ni janeau
palatute palatute me mereau
ganduresa ganduresa me bistrau



nici janau ni janeau
palatute palatute me mereau
ganduresa ganduresa me bistrau


iti dau gratis inimioara mea
nu vreau nici un ban pe ea..
iti dau gratis sufletelul meu
fara sa platesti vreu`n leu


fata ce frumoasa esti
si cand plangi
si cand zambesti
si ma jur pe viata mea
k nu mai vreau pe`altcineva


nici janau ni janeau
palatute palatute me mereau
ganduresa ganduresa me bistrau


iti dau gratis inimioara mea
nu vreau nici un ban pe ea..
iti dau gratis sufletelul meu
fara sa platesti vreu`n leu


iti dau gratis inimioara mea
nu vreau nici un ban pe ea..
iti dau gratis sufletelul meu
fara sa platesti vreu`n leu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate