marți, 29 noiembrie 2011

Florin Salam - Hai saruta-ma



Hai saruta-ma,hai saruta-ma
Vino alinta-ma,vino alinta-ma.

La fel mereu ash vrea k u sa ramai
Esti yubyrea mea dintai,esti iubirea mea dintai
Numele tau este scris in mintea mea
Si ma jur pe viata mea,n-am sa te uit.

Hai saruta-ma hai saruta-ma
Shi in brate strange-ma
Vino alinta-ma, hai alinta-ma
Cu foc shi cu patima...

Ce greu mi-ar fi fara tine ink o zi
Simt k nu ash rezista fara mangaierea ta
Ash da orice doar pt tine dragoste..
Sa-ti dovedesc iubirea mea
Esti singura comoara a mea.

Hai saruta-ma hai saruta-ma
Shi in brate strange-ma
Vino alinta-ma, hai alinta-ma
Cu foc shi cu patima.

La fel mereu ash vrea k u sa ramai
Esti yubyrea mea dintai,esti iubirea mea dintai
Ash da orice doar pt tine dragoste..
Sa-ti dovedesc iubirea mea
Esti singura comoara a mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate