marți, 29 noiembrie 2011

Florin Salam - Iar ai gresit baiatul meu



iar ai gresit baiatul meu,
ma uit la tine si imi este greu,

ma faci sa pierd increderea ,
nu stii ce faci cu viata ta

asa imi spunea tatal meu,
nu`l ascultam ca imi era greu,
crezand ca tata e prea batran
sa-mi spuna ce e rau sau bun

acum regret si-mi pare rau ,
n-am ascultat de tatal meu;

azi am ajuns copii sa cresc,
mi-a venit randu sa platesc;

nu vreau copile nu vreu nu,
greseala mea sa o faci si tu;

fii om cinstit ca e bine asa,
nu`ti bate joc de viata ta;

poti sa ai bani sa-i cheltuiesti,
dar fericirea nu o gasesti;

fii om curat , fi om cinstit,
sa pretuiesti banu muncit;

acum regret si-mi pare rau ,
n-am ascultat de tatal meu;

azi am ajuns copii sa cresc,
mi-a venit randu sa platesc;

eu te ascult taicutul meu,
dar sa intelegi ce spui e greu;
copii si eu cand voi avea,
voi intelege vorba ta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate