marți, 29 noiembrie 2011

Florin Salam - Imi plac banii



Am asa asa multi bani de parca
As fi spart vreo mare banca
Auzi ce vorbesc dusmanii
Ca pe mine ma plac Banii
Nu le spun secretul meu
Nu le dau norocul meu

Imi plac ,imi plac banii
N-am ce sa fac
Imi plac,dar cred ca si banii ma plac..
Da da,ca e zi,
Ca e zi sau ca e noapte
Stiu sa produc miliarde

Dusmanul e ofticos
Ca banii nu au miros
Ca dupa miros s-ar tine
Si uite-asa ar da de mine
Dusmanul e ofticos
Ca sunt mare Norocos…

Imi plac ,imi plac banii
N-am ce sa fac
Imi plac,dar cred ca si banii ma plac..
Da da,ca e zi,
Ca e zi sau ca e noapte
Stiu sa produc miliarde

Imi plac ,imi plac banii
N-am ce sa fac
Imi plac,dar cred ca si banii ma plac..
Da da,ca e zi,
Ca e zi sau ca e noapte
Stiu sa produc miliarde.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate