marți, 29 noiembrie 2011

Florin Salam - Inima saraca



Inima din pieptul meu te`as scoate,
Inima saraca...ca sa nu mai suferi zii si noapte,
Inima saraca...inima degeaba tu iubesti,
Ca nu poti sa iei tot ce doresti,
Zii si nopate tu ma chinuiesti,
Of,inima saraca...
ma faci sa beau si sa nu mananc,
Nu mai stiu nici macar sa mai rad,
Incotro Doamne sa mai apuc...

Ref: Inima ce rau esti chinuita,
Ca iubesti,dar tu nu esti iubita,
Tu iubesti pe cine nu te vrea,
Inimioara asta ti`e soarta...(bis)


N`am sa mai pun suflet niciodata,
Inima saraca...acum stiu sunt un om fara soarta,
Inima saraca...am suferit toata viata,
Si`am trait doar cu speranta,
Mi`e inima rece cum e gheata,
Of inima saraca...mi`a pierit chefu de viata,
M`apuc sa beau viata toata,
Of inima saraca...acum stiu sunt un om fara soarta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate