marți, 29 noiembrie 2011

Florin Salam - Jura-te



Jura-te jura-te...
Jura k tu ma iubesti
Nu minti,nu ma minti..
Stiu c vagabont mai esti
Eu nu mint,eu nu mint..
Dar sa nu-mi dai d jurat
Recunosc,recunosc..
Mai gresesc k sunt barbat!

Sunt numai a ta,
Si nu as putea
Sa te impart vreodata-n viata,cu altcineva
Tu ma faci sa cred,
K nu ma iubesti
Sigur tu la alta,te mai gandesti.
Ai locul tau,in inima mea
Si nimeni nu ti-l poate ocupa

Jura-te jura-te...
Jura k tu ma iubesti
Nu minti,nu ma minti..
Stiu c vagabont mai esti
Eu nu mint,eu nu mint..
Dar sa nu-mi dai d jurat
Recunosc,recunosc..
Mai gresesc k sunt barbat//
Jura-te jura-te...
Jura k tu ma iubesti
Nu minti,nu ma minti..
Stiu c vagabont mai esti
Eu nu mint,eu nu mint..
Dar sa nu-mi dai d jurat
Recunosc,recunosc..
Eu gresesc k sunt barbat

Sa mori tu si eu
D nu-mi vine greu
Sa recunosc in fata ta
Ca-ti gresesc mereu...
Te rog viata mea
Nu te supara
Stii c vagabont tu ai ..la usa ta...
Eu nu vreau,iubirea mea si-a ta..
Ca s-o mai imparti si cu altcineva!

Jura-te jura-te...
Jura k tu ma iubesti
Nu minti,nu ma minti..
Stiu c vagabont mai esti
Eu nu mint,eu nu mint..
Dar sa nu-mi dai d jurat
Recunosc,recunosc..
Mai gresesc k sunt barbat
Jura-te jura-te...
Jura k tu ma iubesti
Nu minti,nu ma minti..
Stiu c vagabont mai esti
Eu nu mint,eu nu mint..
Dar sa nu-mi dai d jurat
Recunosc,recunosc..
Eu gresesc k sunt barbat

Sunt numai a ta,
Si nu as putea
Sa te impart vreodata-n viata,cu altcineva
Te rog viata mea
Nu te supara
Stii c vagabont tu ai ,la usa ta...
Eu nu vreau,iubirea mea si-a ta..
Ca s-o mai imparti si cu altcineva!

Jura k tu ma iubesti
Nu minti,nu ma minti..
Stiu c vagabont mai esti
Eu nu mint,eu nu mint..
Dar sa nu-mi dai d jurat
Recunosc,recunosc..
Mai gresesc k sunt barbat
Jura-te jura-te...
Jura k tu ma iubesti
Nu minti,nu ma minti..
Stiu c vagabont mai esti
Eu nu mint,eu nu mint..
Dar sa nu-mi dai d jurat
Recunosc,recunosc..
Eu gresesc k sunt barbat !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate