marți, 29 noiembrie 2011

Florin Salam - Lacrimi de iubire



Astazi beau...de dorul tau
Si nimeni nu stie
Cat imi e de greu
Pe obraz imi curge lacrima
Unde esti ?? Mi-ai ranit inima

Mi-a ramas doar poza ta
Si de dor imi trece cand ma uit la ea
Chipul tau il vad in stele
Esti iubirea visurilor mele

Lacrimi..Lacrimi de iubire...
Lacrimi ce le-am varsat pt tine..
Lacrimi..off..mi-e atat de greu...
Beau si plag ca nu mai pot de dor

Te iubesc si nu mai pot
Si nu mai pot anii mei ca sa-i intorc
Simt ca mor de dorul tau
Zi si noapte stau si plang mereu

Sufletul si viata mea
Le-as da numai pt tine ,mangaierea mea
Ce sa fac ? Mi-e dor d tine...
Lacrimi cristaline de iubire

Lacrimi..Lacrimi de iubire...
Lacrimi ce le-am varsat pt tine..
Lacrimi..off..mi-e atat de greu...
Beau si plag ca nu mai pot de dor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate