marți, 29 noiembrie 2011

Florin Salam - M-am jurat pe viata mea



m-am jurat pe viata mea
ca nu te las iubirea mea
mai bine mor ca-i mai usor
decat sa ma topesc de dor

m-am jurat pe viata mea
ca nu te las iubirea mea
mai bine mor ca-i mai usor
nu mai pot de al tau dor

m-am jurat pe viata mea pe viata mea
nu te las iubirea mea
mai bine mor ca-i mai usor
decat sa ma topesc de dor

m-am jurat pe viata mea pe viata mea
nu te las iubirea mea
mai bine mor ca-i mai usor
decat sa ma topesc de dor

fara tine as fi sarac
necajit si suparat
au ce putere as avea mai
dar fara mangaierea ta

fara tine as fi saraca
si trista si suparata
ce putere as avea
dar fara mangaierea ta

fara tine as fi sarac
necajit si suparat
au ce putere as avea mai
dar fara mangaierea ta

fara tine as fi saraca
si trista si suparata
ce putere as avea
dar fara mangaierea ta

pentru tine eu as da
sufletul si inima
si as fi in stare
sa iti pun la picioare
lumea cat este de mare

pentru tine eu as da
sufletul si inima
si as fi in stare
sa iti pun la picioare
lumea cat este de mare

pentru tine eu as da eu as da
sufletul si viata mea
si as fi in stare
sa iti pun la picioare
lumea cat ar fi de mare

pentru tine eu as da eu as da
sufletul si viata mea
si as fi in stare
sa iti pun la picioare
lumea cat ar fi de mare

fara tine as fi sarac
necajit si suparat
au ce putere as avea mai
dar fara mangaierea ta

fara tine as fi saraca
si trista si suparata
ce putere as avea
dar fara mangaierea ta

fara tine as fi sarac
necajit si suparat
au ce putere as avea mai
dar fara mangaierea ta

fara tine as fi saraca
si trista si suparata
ce putere as avea
dar fara mangaierea ta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate