marți, 29 noiembrie 2011

Florin Salam - Ma intreb iubirea mea



Azi toate vorbele tale
nu mai au nici o valoare
Nici loc in sufletul meu
fiindca m-ai ranit mereu

Nu stiu ce sa mai cred,
nu vreau nici sa te pierd
Te rog nu profita de bunatatea mea...

Ma intreb iubirea mea
cat voi mai rezista
Mereu sa m-amagesc
pentru ca te iubesc

Te-am crezut si te mai cred
fiindca nu vreau sa te pierd
De vina inima mea
crede in iubirea ta

Nu stiu ce sa mai cred,
nu vreau nici sa te pierd
Te rog nu profita de bunatatea mea...

Azi toate vorbele tale
nu mai au nici o valoare
Nici loc in sufletul meu
fiindca m-ai ranit mereu
Te-am crezut si te mai cred
fiindca nu vreau sa te pierd
De vina inima mea
crede in iubirea ta

Nu stiu ce sa mai cred,
nu vreau nici sa te pierd
Te rog nu profita de bunatatea mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate