marți, 29 noiembrie 2011

Florin Salam - Mi-ai gresit, ti-am gresit



De ai gresit
Ti-am gresit
Unul pe altul ne-am mintit
si de regreti cu adevarat
Iarta-ma ca si eu te-am iertat

Mi-ai gresit
Ti-am gresit
Unul pe altul ne-am mintit
Si de regreti cu adevarat
Iarta-ma ca si eu te-am iertat

Doar cand iubesti
Inveti sa ierti
Si atunci cand ierti
Nimic nu pierzi
Mi-e atat de greu
Ca sa te iert
Dar ce sa fac ca te iubesc

Doar cand iubesti
Inveti sa ierti
Si atunci cand ierti
Nimic nu pierzi
Mi-e atat de greu
Ca sa te iert
Dar ce sa fac ca te iubesc

BINE BURSUC

De dragul tau
Orgoliul meu
Am trecut peste el mereu
Si in picoare l-am calcat
Pentru ca te iubesc cu adevarat

De dragul tau
Orgoliul meu
Am trecut peste el mereu
Si in picoare l-am calcat
Pentru ca te iubesc cu adevarat

Doar cand iubesti
Inveti sa ierti
Si atunci cand ierti
Nimic nu pierzi
Mie atat de greu
Ca sa te iert
Dar ce sa fac ca te iubesc

Doar cand iubesti
Inveti sa ierti
Si atunci cand ierti
Nimic nu pierzi
Dar vreau sa stii
ca tot ce fac
E doar ca te iubesc cu adevarat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate